ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ. ΓΕΜΙΣΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ

 
Η εποχή της τεχνητής νοημοσύνης έρχεται φορτωμένη με υποσχέσεις, προκλήσεις και κινδύνους. Και παρότι για να ανοίξει ο νέος αυτός οικονομικός κύκλος στην ιστορία της ανθρωπότητας απαιτείται ένα μεγάλο άλμα (η μετάβαση από την τεχνητή νοημοσύνη ειδικών εφαρμογών -που ήδη βλέπουμε να εφαρμόζεται σε αρκετές περιπτώσεις- στη γενική τεχνητή νοημοσύνη, η πλήρης ανάπτυξη της οποίας πιθανότατα θα απαιτήσει αρκετές δεκαετίες), μια νέα συναρπαστική εποχή ήδη ανατέλλει...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ 2/8/2018 ΑΠΘ

Ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης που κατάγεται απο την Κρήτη, 36 ετών, μαθηματικός, που διδάσκει ως καθηγητής της Επιστήμης των Υπολογιστών στο ΜΙΤ και στα 27 του κέρδισε ένα από τα σημαντικότερα βραβεία στα μαθηματικά, λύνοντας τον γρίφο του Νας τον οποίο εκατομμύρια μαθηματικοί από όλον τον κόσμο προσπαθούσαν να λύσουν επί 60 χρόνια, μας ξανάκανε για μία ακόμα φορά εθνικά υπερήφανους. Τιμήθηκε με ένα από τα σημαντικότερα βραβεία στα μαθηματικά, το Rolf Nevanlinna Prize,  που απονέμεται κάθε τέσσερα χρόνια σε επιστήμονες κάτω των 40 ετών που συνεισέφεραν στα μαθηματικά των υπολογιστών. Δίνεται παράλληλα με το βραβείο Fields, που θεωρείται το Νόμπελ των Μαθηματικών.

Ο λόγος που η Διεθνής Μαθηματική Ενωση τίμησε με αυτό το βραβείο τον Κωνσταντίνο Δασκαλάκη είναι επειδή: Διαμόρφωσε την κατανόησή μας για την υπολογιστική πολυπλοκότητα σε θεμελιώδη προβλήματα, που έχουν σχέση με τα μαθηματικά και την οικονομία. 

Ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης αποφοίτησε από το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου με βαθμό 9,98,(με άριστα το 10). Μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές έκανε στο Berkeley. Στην συνέχεια τον προσέλαβει η Microsoft και ένα χρόνο μετά στα 28 του, έγινε επίκουρος καθηγητής στο ΜΙΤ στη Μασαχουσέτη.

 Σήμερα διδάσκει ως καθηγητής της Επιστήμης των Υπολογιστών στο ΜΙΤ και δουλεύει πάνω σε προβλήματα που συνδυάζουν την επιστήμη των υπολογιστών, την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και πάνω σε διάφορα οικονομικά προβλήματα.

Σχόλια