ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ

                     ΟΥΤΕ Η ΤΡΙΤΗ ΔΟΣΗ ΕΦΕΡΕ <<ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ>>

Ο άντρας μου βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό, έχει πολύ ήπια συμπτώματα. Είναι εμβολιασμένος και μάλιστα είχε κάνει και την τρίτη δόση. Κι εγώ, αν και εμβολιασμένη, προτίμησα και για δική σας ασφάλεια να μείνω στο σπίτι. Είμαι μια χαρά, είμαι πολύ καλά. Θα μείνω σπίτι για την ασφάλεια όλων σας μέχρι να κάνω το μοριακό τεστ και να δείξει ότι είμαι οκ κι εγώ.

Αυτά είπε η Μπέττυ Μαγγίρα, η οποία σήμερα το πρωϊ δεν παρουσιάστηκε στην εκπομπή που παρουσιάζει, <<Ποιος είναι πρωινιάτικα>> στο ΟΡΕΝ.

Ο σύζυγος της Μπέττυ Μαγγίρα, Δημήτρης Μάζης, βρέθηκε θετικός στον Covid-19, ενώ έκανε και την τρίτη, <<αναμνηστική>> δόση του εμβολίου. Τα ερωτήματα πλέον είναι πολλά πρός τους <<ειδικούς>> οι οποίοι επιμένουν για συνεχείς εμβολιασμούς.

Άρα πρέπει να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί και να παίρνουμε τις κατάλληλες προφυλάξεις, αφού νοσούν και μεταδίδουν τον κορονοϊό όλοι, ακόμα και οι εμβολιασμένοι, ασχέτως πόσες δόσεις του εμβολίου έχουν κάνει.



Σχόλια