ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΖΗΤΑΝΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΗΣ HELLMANS
Τρεις Ελληνικές εταιρείες αποφάσισαν να προσφύγουν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ώστε να σταματήσει η προβολή διαφήμισης της Hellmans, την οποία θεωρούν παραπλανητική. Πρόκειται για τις εταιρείες, Κύκνος, Mediterranean Foods και Παπαδημητρίου.
Στην αίτηση ελέγχου που υπέβαλαν, υποστηρίζουν ότι η διαφήμιση της Hellman’s που αφορά προϊόντα με Ελληνικές γεύσεις, επιχειρεί μέσω της υπερβολής και του αστεϊσμού, να περάσει στο μυαλό του μέσου καταναλωτή την ιδέα, εικόνα, σκέψη, ότι αποτελεί Ελληνική ανακάλυψη και τα διαφημιζόμενα προϊόντα της παρασκευάζονται στην Ελλάδα με Ελληνικά συστατικά.
Tο όλο concept της διαφήμισης με την <<Ελληνίδα φιλόλογο>> να επεξηγεί την δήθεν Eλληνική προέλευση της HELLMANN’S (HELLAS και το της μαν’ς που λένε στο χωριό), δίνει επίφαση στον όλο αστεϊσμό, η οποία κάλλιστα δύναται να οδηγήσει τον μέσο καταναλωτή σε λάθος συμπέρασμα. Στο συμπέρασμα της Ελληνικότητας της HELLMANN’S και να τον οδηγήσει σε αμφισβήτηση της μέχρι πρότινος γνώσης του περί της ξενικής προέλευσης των προϊόντων. Η φράση μάλιστα <<Μα όλα Ελληνικά πχιά>>, συνιστά ωδή τέχνης στην παραπλάνηση. Και αφήνει στον καταναλωτή αποτυπωμένη την εντύπωση όχι μόνο ότι τα διαφημιζόμενα προϊόντα είναι Ελληνικά, αλλά και ότι η ίδια η εταιρεία είναι Ελληνική.
Εξ΄ άλλου στο barcode, τα τρία πρώτα ψηφία στις συσκευασίες των εν λόγω προϊόντων είναι το 871. Δηλαδή προέλευσης Ισραήλ.
Οι τρεις καταγγέλλουσες Ελληνικές εταιρείες επισημαίνουν πως δεν αμφισβήτησαν ποτέ ότι η προέλευση των συστατικών των νέων γεύσεων (θυμαρίσιο μέλι Κρήτης για το κέτσαπ, μπούκοβο Πέλλας και πιπεριές Φλωρίνης για την μουστάρδα και τρούφα Ελλήνων παραγωγών για την μαγιονέζα) είναι του τόπου μας.
Η υπόθεση, θα εκδικασθεί την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου.
Τρεις Ελληνικές εταιρείες αποφάσισαν να προσφύγουν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ώστε να σταματήσει η προβολή διαφήμισης της Hellmans, την οποία θεωρούν παραπλανητική. Πρόκειται για τις εταιρείες, Κύκνος, Mediterranean Foods και Παπαδημητρίου.
Στην αίτηση ελέγχου που υπέβαλαν, υποστηρίζουν ότι η διαφήμιση της Hellman’s που αφορά προϊόντα με Ελληνικές γεύσεις, επιχειρεί μέσω της υπερβολής και του αστεϊσμού, να περάσει στο μυαλό του μέσου καταναλωτή την ιδέα, εικόνα, σκέψη, ότι αποτελεί Ελληνική ανακάλυψη και τα διαφημιζόμενα προϊόντα της παρασκευάζονται στην Ελλάδα με Ελληνικά συστατικά.
Tο όλο concept της διαφήμισης με την <<Ελληνίδα φιλόλογο>> να επεξηγεί την δήθεν Eλληνική προέλευση της HELLMANN’S (HELLAS και το της μαν’ς που λένε στο χωριό), δίνει επίφαση στον όλο αστεϊσμό, η οποία κάλλιστα δύναται να οδηγήσει τον μέσο καταναλωτή σε λάθος συμπέρασμα. Στο συμπέρασμα της Ελληνικότητας της HELLMANN’S και να τον οδηγήσει σε αμφισβήτηση της μέχρι πρότινος γνώσης του περί της ξενικής προέλευσης των προϊόντων. Η φράση μάλιστα <<Μα όλα Ελληνικά πχιά>>, συνιστά ωδή τέχνης στην παραπλάνηση. Και αφήνει στον καταναλωτή αποτυπωμένη την εντύπωση όχι μόνο ότι τα διαφημιζόμενα προϊόντα είναι Ελληνικά, αλλά και ότι η ίδια η εταιρεία είναι Ελληνική.
Εξ΄ άλλου στο barcode, τα τρία πρώτα ψηφία στις συσκευασίες των εν λόγω προϊόντων είναι το 871. Δηλαδή προέλευσης Ισραήλ.
Οι τρεις καταγγέλλουσες Ελληνικές εταιρείες επισημαίνουν πως δεν αμφισβήτησαν ποτέ ότι η προέλευση των συστατικών των νέων γεύσεων (θυμαρίσιο μέλι Κρήτης για το κέτσαπ, μπούκοβο Πέλλας και πιπεριές Φλωρίνης για την μουστάρδα και τρούφα Ελλήνων παραγωγών για την μαγιονέζα) είναι του τόπου μας.
Η υπόθεση, θα εκδικασθεί την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου