ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ. ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΝΘΕΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ


ΛΕΒΕΝΤΗΣ: Πήρατε την συγκατάθεση των υπόλοιπων αρχηγών γι αυτό που πάτε να κάνετε;
ΤΣΙΠΡΑΣ: Δεν έλαβα καμία συγκατάθεση, την ευλογία τους έλαβα!!!!
Έτσι ξεκίνησε η συνάντηση για την ενημέρωση του Βασίλη Λεβέντη απο τον πρωθυπουργό σχετικά με τις εξελίξεις γύρω απο το Σκοπιανό.
Ο επικεφαλής της Ένωσης Κεντρώων ξεκαθάρισε πως είναι αντίθετος με την σύνθετη ονομασία επειδή περιέχει τον όρο Μακεδονία. Θα δώσω είπε την συγκατάθεσή μου σε άλλο όνομα. Και όταν ο πρωθυπουργός τον ρώτησε σε ποιο όνομα, ο κ. Λεβέντης απάντησε: <<Σκόπια>>.
 Μη δώσεις το όνομα Μακεδονία γιατί επάνω σ΄αυτό έχει χυθεί αίμα, είπε ο Βασίλης Λεβέντης στον πρωθυπουργό. Να μην πάρεις επάνω σου αυτό το στίγμα συνέχισε. Θα σε συνοδεύει για πάντα.

Εξερχόμενος ο κ. Λεβέντης μετά από την 2 ωρών περίπου συνάντηση με τον πρωθυπουργό, δήλωσε: Είχα ζητήσει συναίνεση και μια μεγάλη κυβέρνηση γιατί θα την χρειαζόμασταν. Δεν με άκουσε ούτε ο Τσίπρας ούτε ο Μητσοτάκης και τώρα ο Τσίπρας σηκώνει μόνος του τον σταυρό για θέμα που δεν φταίει. Του είπα ότι αντί να ξεκινάμε την διαπραγμάτευση δίνοντας σύνθετη ονομασία πρέπει πρώτα να ζητήσουμε ανταλλάγματα και να πάρει η άλλη πλευρά την ένταξη στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ και να μην παραιτηθούμε από το όνομα. Η τακτική της γειτονικής χώρας με τα αλυτρωτικά προσβάλει την Ελλάδα. Η θέση μου είναι να ξεκινήσει η διαπραγμάτευση από μηδενική βάση και αν γίνει έτσι, είπα στον πρωθυπουργό, όλος ο λαός θα είναι μαζί του και πρώτος εγώ. Ο πρωθυπουργός μου είπε ότι στο Βουκουρέστι το 2008 ο Καραμανλής διαπραγματευόταν το όνομα Macedonia Skopje. Οι Σκοπιανοί το θέτουν αυτό ως πήχη και ξεκινούν από εκεί. Εγώ και με το Nova Makedonija είμαι σφόδρα αντίθετος. Η Μακεδονία δεν είναι κανενός, είναι Ελλάδα και σ΄ αυτό δεν χωρούν εκπτώσεις. Είπα στον πρωθυπουργό να μην κουβαλήσει αυτό το στίγμα.







Σχόλια