ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΘΕΣΙΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ
την
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ
Atairon vip: Το πρώτο διθέσιο αεροπλάνο κατασκευής Φλώρινας.
Οι διαπιστώσεις και οι εντυπώσεις στους κύκλους διεθνών κατασκευαστών
εκφράζουν έκδηλη την έκπληξη, ότι με τέτοιες συνθήκες κατασκευάστηκε ένα
μοντέλο εξαιρετικότατης αεροναυπηγικής κι αεροδυναμικής, που συνδυάζει
πολλά χαρακτηριστικά τεχνικής σχεδιαστικής και μοντελικής τελειότητας,
με απλά υλικά και χωρίς τα πανάκριβα αεροναυπηγικά σύγχρονα ηλεκτρονικά
μηχανήματα!!
Οι διεθνείς αεροναυπηγικές εταιρίες βρίσκουν αναπάντεχα τις
καλύτερες φλωρινιώτικες πατέντες-καινοτομίες στην κυριολεξία στο ορεινό
περιβάλλον της Φλώρινας!
Αποδεικνύεται ότι το Ελληνικό και ειδικά το Φλωρινιώτικο μυαλό έχει
εξαιρετικές ικανότητες και συνεχίζει να γεννάει αριστουργήματα!
Το Αταιρον( δεν έχει ταίρι) είναι το πρώτο διθέσιο αεροσκάφος
κατασκευής Γιώργου Ηλιόπουλου, μετά την κατασκευή 2 μονοθέσιων μοντέλων ,
του «Λυγκηστίς» και του «Αρχων»
Διθέσιο, με έναν μικρού αναλογικά κινητήρα 80 ίππων, 250 κιλών, το
νέο αεροσκάφος είναι μνημείο και αριστούργημα σταθερότητας και
εξαιρετικά χαμηλού κόστους λειτουργικότητας! Προσδίδει στην καλύτερη αεροδυναμική της σύγχρονης
αεροναυπηγικής τα καλύτερα πλεονεκτήματα του αιωροπτερισμού , του
αερομοντελισμού και του αιωρομοντελισμού, με όλες τις συνδυαστικές τους
τεχνικές λεπτομέρειες και χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την άνεση και
την κίνηση των πουλιών και των αετών!
Η συμπύκνωση της φύσης και της φυσικής σε ένα μοντέλο αεροσκάφους! Στόχευση με λίγα καύσιμα μεγάλες αποστάσεις, με απώτερη
δυνατότητα μετατροπής σε υδροπλάνο και με δεύτερη απώτατη στόχευση με 40
λίτρα καυσίμου να πάει Κρήτη! Με μια απίστευτου σχεδιασμού της όλης ατράκτου, με φυσική
ανυψωτική και θέση φτερών, μπρος και πίσω πηδαλίων, έχει αφενός
εξαιρετική άνοδο, σε πολύ μικρό διάδρομο, χωρίς απώλεια καυσίμου, με
παράλληλη αεροδυναμική και σταθερή πλοήγηση αέρος και ελιγμών, ανόδου
και καθόδου, ταχύτητας και επιβράδυνσης με ασφάλεια και με άνεση, με
περιμετρική θέα, διπλά πηδάλια, απλότητα οργάνων, με άνεση προσγείωσης
και απογείωσης σε δύσκολα εδάφη( δυνατότητα ομοίου σχεδιασμού και
υδροπλάνου), άνετη καμπίνα και χώροι αποσκευών, για ικανής απόστασης
ταξίδι!
Σίγουρα και βέβαια όλα αυτά στην κατηγορία κατασκευής του, που όμως
διανοίγει πολλές προοπτικές στην βελτίωση της διεθνούς αεροναυπηγικής!
Ένα εξαιρετικό Φλωρινιώτικο μυαλό, βάζει ένα εξαιρετικό λίθο στα σύγχρονα δεδομένα της αεροναυπηγικής!
Κι ας το σημειώσουμε, χωρίς βοήθεια η οικονομική συνδρομή από την Πολιτεία ή την Αυτοδιοίκηση!
Ενάντια σε όλες τις ανεπάρκειες της εποχής μας και της περιοχής
μας, με τις χαμηλές πτήσεις και την έλλειψη ελπίδας, ονείρου και
προοπτικής , έρχεται ξανά η οραματική διάψευση, ότι μπορούμε, ενάντια
στο μικρό, το μέτριο και το λίγο, για το οποίο μας είχαν προορισμένους!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου