ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΜΠΕΛΕΡΗ. ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΜΜΕ


Σήμερα το πρωί, κατά τη συνάντηση του Κ. Μητσοτάκη με τους νεοεκλεγέντες ευρωβουλευτές, έγινε γνωστό σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ότι ασκούνται πιέσεις ώστε να παραβρεθεί ο Φρέντι Μπελέρης στην ορκωμοσία, αλλά και να αποφυλακιστεί όσο το δυνατόν συντομότερα. 

Η εκλογή του Φρέντη Μπελέρη ως Ευρωβουλευτή με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στην Ελλάδα, έδωσε αφορμή για συζητήσεις στα Αλβανικά ΜΜΕ για το τι μέλλει προκύψει στη Χειμάρα. Μέλη της ομογένειας εξέφρασαν επιφυλάξεις μετά την εκλογή Μπελέρη για το αδιέξοδο που δημιουργείται στο δήμο της Χειμάρρας. Ο δημοσιογράφος Σταύρη Μάρκο ανέφερε ότι η υπόθεση Μπελέρη είναι ένα ζήτημα που πρέπει να επιλυθεί μέσω των εκλογών στη Χειμάρρα, αλλιώς θα συνεχιστεί αυτή η κρίση και ενδέχεται να γίνει ακόμη πιο σοβαρή. Στην εκπομπή «Real Story» στο ABC News, ο Μάρκο είπε ότι ο Πρωθυπουργός Έντι Ράμα και ο Έλληνας ομόλογός του Κυριάκος Μητσοτάκης θα πρέπει να βρουν λύση σε αυτό το θέμα. <<Όποιος άλλος δήμαρχος, κατά τη γνώμη μου, που μπορεί να έρθει στη Χειμάρρα, θα είναι της διαφθοράς από το αλβανικό σύστημα. Εκτός από τον Μπελέρη, οποιαδήποτε λύση θα δοθεί μέσω των εκλογών στη Χειμάρρα, είναι μόνο η συνέχιση μιας κρίσης στο μέλλον που θα είναι ακόμη πιο σοβαρή>>. Ο Μάρκο πρόσθεσε ότι ο Φρέντη Μπελέρης μπορεί να κατέχει τη θέση του ευρωβουλευτή στο Στρασβούργο και του Δημάρχου της Χιμάρας. Προέβλεψε ότι  <<θα ακολουθήσουν κι άλλες εξελίξεις>>. (Βαλκανικό Περισκόπιο).

Επικοινωνία με τον Φρέντη Μπελέρη είχε ο πρωθυπουργός μετά την εκλογή του πρώτου στις Ευρωεκλογές με την Νέα Δημοκρατία. Ο νεοεκλεγείς Ευρωβουλευτής και Δήμαρχος Χειμάρας, σε μήνυμα του μεταξύ των άλλων ανέφερε: Όλους αυτούς τους μήνες της περιπέτειας μου, μου έδινε δύναμη η πίστη μου ότι το φως πάντα κερδίζει το σκοτάδι. Και ότι η δύναμη της Δημοκρατίας μπορεί να σαρώσει κάθε πραξικοπηματική πρακτική. Δώσαμε και κερδίσαμε μια μάχη για τη Δημοκρατία, το κράτος Δικαίου, τις ελευθερίες και την αξιοπρέπεια των πολιτών. Αλλά και ταυτόχρονα μια μάχη για το Ευρωπαϊκό κεκτημένο, για τις αρχές και τις αξίες, που πρέπει να συμμερίζεται όποιος θέλει να έχει θέση στην ευρωπαϊκή οικογένεια. Στα αδέρφια μου από την Ελληνική εθνική μειονότητα, θέλω να πω ότι από σήμερα μπορούμε να αισθανόμαστε πιο δυνατοί. Και σε κάθε συμπολίτη μας ότι ως Ευρωβουλευτής θα εργαστώ σκληρά για να είμαι χρήσιμος στην παράταξή μου, τη Νέα Δημοκρατία και πάνω από όλα στην Πατρίδα μας. Αναφέρθηκε και στη συγκινητική στήριξη του πρωθυπουργού όπως είπε, στον αγώνα για τα δικαιώματα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού <<και τη δυνατότητα που μού έδωσε να είμαι υποψήφιος σε αυτές τις Ευρωεκλογές. Και εγώ και η οικογένεια μου δε θα ξεχάσουμε ποτέ τα όσα έκανε για εμάς>>.


Σχόλια