ΧΑΜΕΝΟΣ Ο ΜΠΑΪΝΤΕΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ


Ο νέος κανονισμός της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας (ΕΡΑ) των ΗΠΑ, διευκολύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να συνεχίσουν να πωλούν μοντέλα που κινούνται με φυσικό αέριο. Έτσι επιβραδύνετε η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ως το 2030.

Η EPA σε ανακοίνωση της επισημαίνει ότι το νέο σχέδιο μειώνει τις εκπομπές καυσαερίων σε ολόκληρο τον στόλο οχημάτων κατά 50% ως το 2030 σε σχέση με τα επίπεδα του 2026, αλλά και τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7,2 δισεκατομμύρια τόνους έως το 2055. Η οικονομική ελάφρυνση ανέρχεται σε 100 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, συμπεριλαμβανομένων 62 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το μειωμένο ετήσιο κόστος καυσίμων, συντήρησης και επισκευής.

Η κυβέρνηση αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει από την πρόταση του ότι το 67% των οχημάτων που θα πωλούνταν το 2032 θα ήταν πλήρως ηλεκτρικά, λόγω των συνεχών αντιδράσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών, ιδιαίτερα από το Μίσιγκαν, το Ουισκόνσιν και την Πενσυλβάνια, όπου οι εργαζόμενοι  λένε ότι η στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσε να απειλήσει τις θέσεις εργασίας και να δημιουργήσει θέσεις ανεργίας.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του ο ΟΤ, η Alliance for Automotive Innovation, ένας εμπορικός όμιλος που εκπροσωπεί σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός από την Tesla, συμπεραίνει ότι <<η συγκράτηση του ρυθμού υιοθέτησης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων από το 2027 έως το 2030, ήταν η σωστή απόφαση, διότι δίνει προτεραιότητα σε πιο λογικούς στόχους ηλεκτροκίνησης στα επόμενα πολύ κρίσιμα χρόνια μετάβασης σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Έτσι οι κανόνες διατηρούν την ικανότητα των Αμερικανών να επιλέγουν το όχημα που τους ταιριάζει>>.

Η αναθεωρημένη πρόταση της EPA αντανακλά την πολιτική πίεση που αντιμετωπίζει ο Μπάιντεν λίγο πρίν τις εκλογές. Μπάιντεν και Τραμπ, γνωρίζουν πάρα πολύ καλά, ότι ο δρόμος προς τον Λευκό Οίκο περνάει από το Μίσιγκαν και τις άλλες πολιτείες με υψηλή βιομηχανία.

 

Σχόλια