ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΥ. ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ. ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑ.
Ο καθηγητής αναφέρθηκε γενικότερα στους κινδύνους που ενέχει ο εμβολιασμός με τα σκευάσματα mRNA. Είναι πολύ έξυπνα στημένο αυτό το παιχνίδι. Οι άνθρωποι δεν το αντιλαμβάνονται. Ως επιστήμονας κάθισα και μελέτησα όλες τις μελέτες που υπάρχουν και είμαι πεπεισμένος, γι’ αυτό και εκτίθεμαι δημόσια λέγοντας ότι αυτό το εμβόλιο είναι δολοφόνος, είναι βιολογικό όπλο, ένα πείραμα που γίνεται πάνω στην ανθρωπότητα και δεν ξέρουμε που θα οδηγήσει. Οι άνθρωποι που εμβολιάζονται έχουν πέσει σε μία παγίδα διότι έχουν πιστέψει σε ένα ψέμα. Και μόνο το γεγονός ότι σε αναγκάζουν να βάζεις στο σώμα σου ουσίες που δεν ξέρεις, αυτό από μόνο του συνιστά έγκλημα. Δεν θα έπρεπε κανείς να το δέχεται. Κανείς δεν μπορεί να επιβάλει στον άνθρωπο να κάνει πάνω στο σώμα του οτιδήποτε. Θα πρέπει να φυλάξουμε το σώμα μας όπως φυλάμε τις εκκλησίες μας. Δεν θα έπρεπε να επιτρέπουμε σε κανέναν γιατρό ή πολιτικό να αγγίζει το σώμα μας τόσο βάναυσα. Αυτή τη στιγμή, στην Ελλάδα όπου η δημογραφία έχει καταρρεύσει, έρχονται τα εμβόλια να αποτελειώσουν τον Ελληνικό λαό. Είναι χειρότερο απ’ ότι συνέβη το 1940, απ’ ότι συνέβη με τις γενοκτονίες, τώρα το παθαίνει όλη η ανθρωπότητα. Όσοι επιστήμονες στηρίζουν αυτό το εγχείρημα, εγκληματούν. Θα πρέπει να δικαστούν κάποια στιγμή και να μπουν φυλακή, δήλωσε ο κ. Γιώργος Παύλος.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ο Γεώργιος Π. Παύλος είναι Καθηγητής Φυσικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Δ.Π.Θ.) και Διδάκτωρ Φιλοσοφίας του Αριστοτέλειου Παν. Θεσ/κης (Α.Π.Θ.). Διδάσκει μαθήματα Φυσικών Επιστημών και Φιλοσοφίας στην Πολυτεχνική και άλλες σχολές του Δ.Π.Θ. Ερευνητικά εργάζεται: στην περιοχή της Θεωρίας της Πολυπλοκότητος και Χάους και στην Φιλοσοφία της Επιστήμης της Παιδείας και του Πολιτισμού όπου έχει παρουσιάσει διεθνώς αναγνωρισμένο έργο και έχει αναπτύξει διεθνείς συνεργασίες με Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα του εξωτερικού (Αμερική, Ρωσσία, Ιαπωνία, Βραζιλία).
Μέσα από το επιστημονικό και φιλοσοφικό του έργο αλλά και την κοινωνική του δραστηριότητα αναζητά μία σύγχρονη σύνθεση επιστήμης, φιλοσοφίας και ζωής. Κυρίαρχο στοιχείο στο επιστημονικό, το φιλοσοφικό και το κοινωνικό του έργο είναι η διεπιστημονικότητα και η εμμονή στο ερώτημα περί της ουσίας του κόσμου-φύση και της ουσίας του ανθρώπου.
Θεωρώντας ότι οι επιστήμονες πέραν του να είναι παθητικοί παραγωγοί γνώσης και τεχνολογίας, πρέπει να εμφορούνται από πνεύμα έμπρακτης ευθύνης για την κοινωνία, τον πολιτισμό, τον άνθρωπο και το περιβάλλον είναι εμπνευστής κι έχει σχεδιάσει το Πρόγραμμα <<Ελλάδα, Διεθνές Σχολείο Πολιτισμού>>, μια καινοτόμο πρόταση στον Ελληνικό και τον Διεθνή χώρο, το Διεθνές Επιστημονικό Κέντρο Πολυπλοκότητας και Χάους (Δ.Π.Θ.) και τη Γλωσσική Βιωματική Μέθοδο Διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας μέσα από την Τέχνη και τον Πολιτισμό.
Παράλληλα με τη διδακτική και ερευνητική του δραστηριοποίηση συντονίζει το πολιτιστικό, εκπαιδευτικό και διαπολιτισμικό έργο συνεργαζόμενων Μη Κυβερνητικών Οργανισμών, το Ταμιείον Θράκης και η Ν.Ε.Π.Α.Σ. Νοτιοανατολική Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία για Ανάπτυξη και Συνεργασία, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ gpavlos.gr/viografika
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου