ΤΟ ΕΧΑΣΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ...ΙΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ




ΕΡΙΞΑΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 50.000 ΕΥΡΩ ΣΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΙΝΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΒΟΣΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΙΜΙΑ
Στον Δημήτρη Διακομιχάλη που ήταν ο δήμαρχος της Καλύμνου, όταν ξέσπασε η κρίση στα Ίμια τον Ιανουάριο του 1996, που πήγε και ύψωσε την Ελληνική σημαία στη βραχονησίδα.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο λοιπόν καταλόγισε στον πρώην δήμαρχο Καλύμνου το πρόστιμο των 50.000 Ευρώ επειδή όπως αναφέρει στην απόφασή του, ενίσχυε παράνομα επί χρόνια με ποσό ύψους 2 εκατ. δραχμών (περίπου 6.000 ευρώ) τον χρόνο.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Blue Sky, ο κ. Διακομιχάλης δήλωσε, ότι μετά τα γεγονότα στα Ίμια εγώ κράτησα τον βοσκό. Εγώ, ως δήμος του πλήρωνα τα καύσιμα και τα χόρτα για τα κατσίκια. Αυτές οι δαπάνες έχουν καταλογιστεί σε εμένα ότι δεν ήταν νόμιμα καταλογισμένες. Μέχρι το 2002 που είμαι εγώ κράτησα το βοσκό Αντώνη Βεζυρόπουλο στα Ίμια, εγκρίνοντάς του, με αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, ποσό 2 εκατομμυρίων δραχμών -σημερινά 6.000 ευρώ- το χρόνο, ώστε να μπορεί να καλύπτει τα έξοδα καυσίμων με τη βάρκα του στις βραχονησίδες που είναι απόσταση 6,5 μιλίων από το λιμάνι της Καλύμνου. Τα ποσά ήταν για να αγοράζει τροφή, να μεταφέρει νερό και να περιποιείται τακτικά τα κατσίκια.
Τον Απρίλιο του 2014 ο βοσκός σταμάτησε να πηγαίνει στα Ίμια, καθώς είχε διακοπεί η οικονομική στήριξη από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής.
Ο κ. Διακομιχάλης συνεχίζοντας  ανέφερε ότι ούτε το υπουργείο Εξωτερικών ούτε το υπουργείο Αιγαίου μπόρεσε να καλύψει το ποσό αυτό. Μου καταλόγισαν είπε  ως μη νόμιμες δαπάνες 50.000 ευρώ και μάλιστα εντόκως.